Повернутися до звичайного режиму
/Files/images/medvp0mq4vcsu3ar6yunpkeqjr6rasye.png
Щороку 21 березня відзначається Міжнародний день людей з синдромом Дауна. У грудні 2011 року Генеральна Асамблея ООН проголосила цю дату офіційною.
Число вибране символічно: синдром Дауна є трисомією 21-хромосоми (тобто наявність трьох копій цієї хромосоми замість двох). Таким чином, 21 березня - 21 день третього місяця.
У звичайної людини в клітинах тіла 46 хромосом (23 пари), а у людей з синдромом Дауна - 47 хромосом.
По всьому світу до Міжнародного дня людини з синдромом Дауна проводяться різноманітні заходи: інформування в ЗМІ про можливості людей з синдромом Дауна з метою розвіювання міфів і стереотипів; уроки толерантності в закладах освіти; всесвітня акція "Lots of socks" (Шкарпетуйся!), суть якої полягає в тому, що люди, які виражають толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна, 21 березня надягають яскраві, непарні шкарпетки, як символ додаткової хромосоми тощо.

Всеукраїнська благодійна організація "Даун Синдром" та Херсонська обласна організація підтримки дітей з синдромом Дауна та їх сімей підготували інформаційні матеріали (wym-1742457142080), які допоможуть організувати та провести уроки толерантності для підвищення обізнаності вихованців.
Важливо пам`ятати:
- люди із синдромом Дауна - це особистості із власними бажаннями, мріями та талантами;
- вони потребують інклюзії, прийняття та підтримки з боку суспільства;
- ми моженмо і повинні допомогти їм розкрити свій полтеннціал і жити повноцінним життям.

До уваги учасників освітнього процесу!

Пропонуємо матеріали для педагогів та батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану

1. Як заспокоїти дітей під час війни wym-1649326271003

2. Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укритті wym-1649326328706

3. Як говорити з дитиною, якщо батько чи мати захищає країну wym-1649326358425

4. Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною wym-1649326390738

5. Фізична безпека дітей під час війни. Сайт «Освітній омбудсмен України» wym-1649326427835

6. Як підтримати дитину, якщо ви опинились у зоні активних бойових дій wym-1649326451927

7. Поради, як підтримати дитину в дорозі від ЮНІСЕФ wym-1649326483881

8. Рекомендації для населення під час воєнного стану wym-1649326514009

9. Ресурси позитивного батьківства від ЮНІСЕФ wym-1649326561512

10. Підтримка батьків та дітей під час війни wym-1649326601475

11. Психологічна допомога для дітей від Світлани Ройз - YouTube.

12. Як надавати першу психологічну допомогу wym-1649326645342

13. Як підтримати дітей у часи невизначеності та стресу. Поради від ЮНІСЕФ wym-1649326713127

14. Як допомагати дітям у замкненому просторі wym-1649326747343

15. Методичні рекомендації щодо надання першої психологічної допомоги сім’ям з дітьми, дітям, які перебувають/перебували у зоні збройного конфлікту wym-1649326786717

16. «Розкажи мені». Безкоштовна інтернет-платформа для психологічних консультацій wym-1649326826089

17. Як говорити про війну та повітряну тривогу з дітьми: поради чернівецької психологині wym-1649326871397

18. Як швидко заснути, коли ви тривожні і вам важко розслабитися wym-1649326896497

19. Перелік матеріалів для дошкілля «Сучасне дошкілля під крилами захисту». wym-1649326933119

20. Платформа розвитку дошкільнят “НУМО” Навички для дошкільнят wym-1649326964753

Перелік сайтів, матеріали яких будуть корисними для вихователів, батьків, дітей і для інших учасників освітнього процесу

1. Збірка абеток, казок, приказок, цікавинок, дитячих ігор тощо wym-1649327135870

2. Серія з 10 онлайн зустрічей, які розроблені командою The LEGO Foundation wym-1649327162481

3. Онлайн платформа для розвитку дітей (інтерактивні вправи, цікаві завдання) wym-1649327197502

4. Платформа «Розвиток дитини». Практичні завдання для всебічного розвитку дітей wym-1649327227423

5. Радіо хвиля авторських казок українською мовою для дітей wym-1649327254087

6. Мультики, книги, казки, що допоможуть відволікти дітей під час перебування в укритті wym-1649327286114

7. Безкоштовні розмальовки на тему «Правила гігієни» wym-1649327316765

8. Мультфільм «Небезпечні знахідки» wym-1649327345285

9. Аудіоказки для малят wym-1649327376308

10. «Війна очима дітей», конкурс дитячих малюнків wym-1649327428892

11. Мультфільм «Про мінну безпеку: Лісовий скарб» ЮНІСЕФ wym-1649327465093

12. Аудіоказки українською wym-1649327511732

13. Ігри для зняття стресу у дітей wym-1649327535796

14. «Дерево казок» — читати та слухати казки (аудіо) різних народів wym-1649327593371

15. Журнал для дошкільнят і молодших школярів «Джміль» ( цікаві бесіди, вірші, приказки, оповідки, нетрадиційні техніки образотворчості, досліди в домашніх умовах, комікси, електронні додатки тощо) wym-1649327636841

16. Кращі казки з усього світу для читання дітям дорослими, добірка аудіо казок wym-1649327665672

17. Український дитячий портал: авторські вірші, лічилки, веселі історії, анекдоти, загадки, прислів’я wym-1649327689602

/Files/images/185cf6099e5192302c713492adc81779.png

Вихователь-методист: Суспо Олена Михайлівна

Кваліфікаційна категорія "Спеціаліст другої категорії"

Педагогічне кредо: "Зумій запалити іскорку творчості, бажання, навчи працювати точно і акуратно - пожнеш подвійний успіх, щастя творчої співпраці. Ніколи не зупиняйся на досягнутому, бо життя - це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед."

Життєве кредо:"Поважай людей, себе і свою працю"

Вихователь методист здійснює методичне керівництво освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного закладу, надає методичну допомогу педагогічним працівникам ДНЗ.

Олена Михайлівна спрямовує методичну роботу на стимулювання творчих пошуків, активності педагогів, виявлення їх індивідуальних особливостей, пошук шляхів удосконалення навчально–виховного процесу


/Files/images/a7c88ec6b097.gif

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу – це живий організм, де народжуються ідеї, розвиваються педагогічні здібності, творча майстерня, де можна інтелектуально попрацювати. Це центр методичної допомоги педагогам та поширення науково-психолого-педагогічних знань щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку, скарбниця найкращого досвіду.

ЗВІТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗА 2017-2018 н.р./Files/images/перо.jpg

НОРМАТИВНА БАЗА МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ

v Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу. Наказ МОН України від 09.11.2010 № 1070

v Лист МОН України від 27.05.2010 № 1/9 – 369 «Щодо порядку розроблення програм для дошкільних навчальних закладів»

v Лист МОН України від 13.05.2010 № 1/9 – 316 «Про використання приміщень дошкільних навчальних закладів»

v Наказ МОН України від 23.11.2010 № 1111 «Про впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

v Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року № 1721-р від 27 серпня 2010 року

v Про зміну порядку ведення діловодства у дошкільних навчальних закладах № 1/9-786 від 29 жовтня 2012 року

v Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників № 1/9-617 від 10.09.2013

v Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році від 20.06.2013 № 1/9-446

v -Інструктивно-методичний лист «Про планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі»

v Лист Міністерства освіти і науки України від 27.09.2010р.№ 1/9-666"Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку"

v Лист Міністерства освіти і науки України від 16.08.2010р. № 1/9-563 "Про методичні рекомендації «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»

v Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010р. № 31.4/18-3082 "Про організовану і самостійну діяльність дітей у ДНЗ"

v Лист МОН України від 18.08.08 №1/9-470 «Методичні рекомендації «Підбір і використання

- іграшок для дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах», тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 1378

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.