Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/cont.gif

УКРАЇНСЬКИЙ ПЕДАГОГ - ГУМАНІСТ В.СУХОМЛИНСЬКИЙ

/Files/images/suhomlinsky.jpg Талановитий український педагог, засновник гуманістичної, новаторської педагогіки. Написані ним твори складають п'ятитомне зібрання. Серед них 41 монографія, понад 600 наукових статей. Найвідоміші його книги: "Серце віддаю дітям", "Народження громадянина", "Листи до сина ", "Як виховати справжню людину ", " Сто порад учителеві", "Павлиська середня школа", "Батьківська педагогіка", "Батьківщина в серці " та ін.

У центрі педагогічної системи В.О.Сухомлинського стоїть особистість учня, на розвиток якої була спрямована його ідея " шкали самореалізації особистості". Головною метою виховання в її стінах вважався всебічний розвиток особистості на основі залучення до різноманітних видів діяльності та створення умов для розвитку здібностей. У такій школі діяльність планувалася на основі чотирьох культів: Батьківщини, Людини, Матері й рідного Слова. Справжніми творчими знахідками в їхній реалізації стали "школа під відкритим небом", уроки мислення на природі, кімната думки, куточки краси, культ книги, свято казки та ін.

Великого значення надавав розумовому вихованню./Files/images/09-28-2017_Vasyl-Sukhomlynskyi.jpg Ствер

джував, що від характеру розумової праці у процесі навчання залежить активність інтересу, а відтак і активність духовного життя учнів. Радив школярам створювати " інтелектуальний фон навчання ". Вважав, що для цього підліткам необхідно щоденно читати хоч би дві сторінки наукової літератури, пов'язаної з предметом захоплення - своїм "факультативом". Чим багатший "інтелектуальний фон", тим легше вчитися. На основі багаторічного досвіду В.О.Сухомлинський дійшов висновку про необхідність проведення у школі спеціальних уроків мислення - живого, безпосереднього сприймання образів, картин, явищ, предметів навколишнього світу з наступним логічним аналізом, здобуванням знань, розумовими вправами, знаходженням причин і наслідків.

/Files/images/vasil-suhomlinskij-biografiya-tvorchestvo-i-interesnie-fakti_2.jpg Основою практичної підготовки підростаючого покоління до самостійного життя великий педагог вважав трудове виховання, яке грунтував на таких принципах: 1) єдності трудового виховання і загального розвитку - морального, інтелектуального, естетичного, фізичного; 2) розкриття, виявлення, розвитку індивідуальності в праці; 3) високої моральності праці, її суспільно корисної спрямованості; 4) раннього залучення до продуктивної праці; 5) різноманітності видів праці; 6) постійності, безперервності праці; 7) наявності рис продуктивності праці дорослих у дитячій праці; 8) творчого характеру праці, поєднання зусиль розуму і рук; 9) наступності змісту трудової діяльності, умінь і навичок; 10) загального характеру продуктивної праці; 11) посильності праці; 12) єдності праці й багатогранного духовного життя.

Одним із елементів духовного життя підростаючої людини В.О.Сухомлинський вважав естетичні почуття і переживання учнів. У юнацькі роки, стверджував він, більше, ніж будь-коли, потяг до красивого поєднується з прагненням до високоморального.


КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ....... /Files/images/равлик.png 1.png

/Files/images/2356.gif БІЛЬШЕ У НОВИНАХ

Кiлькiсть переглядiв: 872

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.