/Files/images/cont.gif

Шановні батьки наших улюблених вихованців!

Ми дуже раді, що Ваша дитина відвідує саме наш заклад дошкільної освіти!

Ваші діти у надійних руках, з ними працюють кваліфіковані педагоги!

/Files/images/d181d0b5d0bcd18cd18f2.png

Нагадуємо Вам:

* Прийом дітей здійснюється з 7.30 до 8.30 години. Своєчасний прихід у заклад дошкільної освіти - необхідна умова правильної організації освітньо-виховного процесу.
* Якщо дитина захворіла, просимо в першій половині дня зателефонувати в заклад дошкільної освіти і повідомити про її хворобу. Це необхідно для того щоб вчасно зняти дитину зхарчування і Вам не пришлося оплачувати дні, пропущені через відсутність! Замовчування про хворобу дитини може призвести до спалаху захворювання в колективі! Незалежно від причин, з яких дитина залишилася вдома, просимо одразу попереджати, повідомляти про її відсутність працівників закладу дошкільної освіти.
* Наші вихователі готові поспілкуватися з Вами вранці до 8.15 год і ввечері після 17.00 год. В інший час педагог працює з групою дітей, і відволікати його не рекомендується!
* До педагогів групи звертатися на Ви, по імені та по батькові.
* Пам'ятайте, що в закладі дошкільної освіти працює практичний психолог, до нього можна звернутися за консультацією та індивідуальною допомогою.
* У групі дітям не дозволяється бити і ображати один одного; брати без дозволу особисті речі, в тому числі і принесені з дому іграшки інших дітей; псувати і ламати результати праці інших дітей.
* Дітям не дозволяється «давати здачі», нападати один на одного, це вимога продиктована міркуваннями безпеки кожної дитини.
* Просимо Вас не давати дитині з собою в заклад дошкільної освіти, цукерки, чіпси, сухарики і т.п.
* Категорично забороняється давати дитині в дитячий садок жувальну гумку.
* Настійливо не рекомендуємо одягати дитині золоті та срібні прикраси, давати з собою дорогі іграшки, а також іграшки, які імітують зброю.
* Щоб уникнути випадків травматизму, батькам необхідно перевірити вміст кишень в одязі дитини на наявність небезпечних предметів.
* Категорично забороняється приносити в заклад дошкільної освіти гострі, ріжучі, скляні предмети (ножиці, ножі, шпильки, цвяхи, дріт, дзеркала, скляні флакони), а також дрібні предмети (намистинки, ґудзики і т.п.), таблетки.
* Перед тим, як вести дитину в заклад дошкільної освіти, ретельно перевірте зав'язки і застібки на одязі та взутті.
* Слідкуйте за нігтями дитини. Вчасно підстригайте їх. Дайте дитині пару носових хустин: одну для верхнього одягу, іншу – для кімнатного. Навчайте правильно користуватися ними (кашляти, чхати - тільки в хустину). Діти будуть менше заражати один одного.
* Дитину приводити з підписаним «тривожним рюкзаком».
* Якщо привели дитину під час повітряної тривоги, то прямуйте до найпростішого укриття, там віддайте дитину вихователю.
* Спірні і конфліктні ситуації потрібно вирішувати у відсутності дітей. Якщо Ви не змогли вирішити будь-яке питання з вихователями групи, зверніться до вихователя-методиста або директора.
* Особисто передавати і забирати дитину у вихователя, не порушуючи режим закладу, не передоручати дитину незнайомим особами, особам, що не досягли 16-річного віку.

ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ ДІТЕЙ У БОРИСПІЛЬСЬКОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ВІНОЧОК"

1. Право на відвідування

Дитина має право на здобуття дошкільної освіти у державному, комунальному закладі відповідно до законодавства.
Пріоритет на зарахування мають діти, які проживають на території обслуговування закладу, діти військовослужбовців, внутрішньо переміщені особи, діти з особливими освітніми потребами тощо.
Діти з особливими освітніми потребами мають право здобувати дошкільну освіту до восьми років.
Дитина з особливими освітніми потребами має право на здобуття дошкільної освіти за допомогою асистента такої дитини, який забезпечує участь вихованця в освітньому процесі шляхом надання підтримки та допомоги в пересуванні, самообслуговуванні, комунікації, харчуванні, орієнтації у просторі тощо.
Асистентом дитини з особливими освітніми потребами може бути один із батьків такої дитини, соціальний робітник або уповноважена батьками/одним із батьків особа.
Особа допускається до участі в освітньому процесі для виконання функцій (обов’язків) ассистента дитини з особливими освітніми потребами виключно за умови проходження такою особою спеціальної підготовки, що підтверджується відповідним документом.
Порядок та умови допуску асистента дитини з особливими освітніми потребами до освітнього процесу, вимоги до нього, а також основні правила його перебування в закладі дошкільної освіти та участі в освітньому процесі визначаються положенням про асистента дитини з особливими освітніми потребами, що затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

2. Групи та наповнюваність

Групи в закладі освіти можуть бути віковими, різновіковими, інклюзивними або спеціалізованими.
Кількість дітей у групі визначається законодавством.
Наповнюваність груп дітьми віком від трьох років повинна становити не більше 20.
У різновікових групах - не більше 15 дітей.
Якщо є діти до трьох років - не більше 10.
У групах з короткотривалим чи цілодобовим перебуванням - не більше 10 дітей.
В інклюзивних групах - не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами.

3. Режим роботи закладу

Стандартний час перебування дитини в закладі дошкільної освіти – до 10,5 годин на день.
За потреби та відповідним рішенням засновника дитина може перебувати у закладі до 12 годин або цілодобово (за спеціальними умовами).
Перебування дітей понад гарантований обсяг часу (понад 10,5 годин на день, але не більше 12 годин) є платним.

4. Організація освітнього процесу

Виховання, навчання та соціалізація здійснюються відповідно до державного стандарту дошкільної освіти.
Усі освітні програми мають бути спрямовані на всебічний розвиток дитини.
Освітній процесс повинен базуватися на культурних цінностях українського народу.
Залучення вихованців до заходів, що не стосуються освітнього процесу, заборонене.

5. Охорона здоров'я та безпека

У закладі створені умови для безпечного та здорового освітнього середовища.
Діти забезпечуються медичним оглядом та за необхідності отримують домедичну допомогу.

6. Харчування

Харчування здійснюється відповідно до норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Батьки оплачують харчування, якщо інше не передбачено законом. Діти пільгових категорій отримують безкоштовне харчування.
ПОРЯДОК ОПЛАТИ ЗА ХАРЧУВАННЯ ДИТИНИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:
Оплата батьками (законними представниками) харчування дитини в закладі дошкільної освіти за поточний місяць здійснюється у вигляді передоплати не пізніше 20 числа попереднього місяця шляхом безготівкових перерахувань (у відділенні любого банку).
Перерахунок плати за харчування дитини в разі його відсутності (хвороби) здійснюється в наступному місяці.
Батьки пред'являють документ про оплату вихователю.
Пільгова оплата за харчування в закладі дошкільної освіти надається після подачі у бухгалтерію управління освіти підтверджуючих документів на пільгу. Перерахунок здійснюється з моменту подачі документів.

7. Обов’язки батьків

Батьки повинні дотримуватися установчих документів і правил внутрішнього розпорядку закладу дошкільної освіти, а також визначених законодавством правил, умов і заходів, спрямованих на забезпечення безпечного, здорового та інклюзивного освітнього середовища.
Батьки зобов’язуються вчасно приводити та забирати дитину.
Батьки вихованців взаємодіють з педагогічними працівниками закладу дошкільної освіти на принципах педагогіки партнерства, зобов’язані сприяти досягненню їхньою дитиною результатів, передбачених освітньою програмою, з урахуванням рекомендацій педагогічних працівників.
Здобуття дитиною дошкільної освіти в закладі дошкільної освіти не звільняє батьків від обов’язку доглядати, виховувати, розвивати і навчати!

8. Права батьків

Батьки мають право:
* брати участь у формуванні індивідуальної програми розвитку своєї дитини.
Батьки мають право бути присутніми поряд із своїми дітьми під час освітнього процесу, за попереднім погодженням з керівником закладу дошкільної освіти.
* комунікувати з працівниками закладу дошкільної освіти в межах їхнього робочого часу у спосіб, визначений внутрішніми документами закладу дошкільної освіти.
* брати участь у роботі колегіальних органів управління закладом дошкільної освіти з правом дорадчого голосу у порядку, встановленому закладом дошкільної освіти.
* на проведення (участь у проведенні) заходів громадського нагляду (контролю) в закладі дошкільної освіти, в якому здобувають освіту їхні діти.
* звертатися до органів управління у сфері освіти з питань розвитку, виховання та навчання своїх дітей.

/Files/images/16.png

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 02.04.2022 р. №1/3845-22 "Методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану", просимо скористатися наступною інформацією:

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ!

1. Співпрацювати з педагогічними працівниками ЗДО щодо організації освітнього процесу дітей дошкільного віку в дистанційному форматі в умовах війни.

2. Підтримувати зв’язок з вихователями щодо місця перебування та стану здоров’я дитини.

3. Відстежувати негативні наслідки пережитих психотравмуючих подій. Вони можуть проявлятися не одразу, тому дорослі, вихователі та батьки, мають постійно стежити за психоемоційним станом дітей, їхнім самопочуттям, виявляти хвилювання, тривоги. Необхідно звертати увагу на збудливість, тривожність, агресивність,заглиблення в себе. Також слід уважно стежити за здоров’ям дітей, зокрема сном, апетитом, настроєм, частотністю вередування, наріканнями на головний біль тощо. Такі показники загального стану здоров’я дітей переважно є об’єктивними показниками втоми, перевантаження, хвилювання, страхів та проявами наслідків психотравми.

4. Пам’ятати, що щоденне спілкування та спільне проведення вільного часу з дитиною є запорукою її успішного подальшого майбутнього. Для дітей надзвичайно важливо відчувати повну емоційну присутність батьків. З цією метою можна послуговуватися матеріалами, які розміщені на платформі розвитку дошкільнят НУМО, а також на сайті МОН «Сучасне дошкілля під крилами захисту». Допомагати дитині, якщо в неї щось не виходить, підтримувати її, бути терплячими. Пам’ятати, що педагоги завжди готові до співпраці з питань виховання, розвитку дитини і надання необхідної професійної допомоги, не зволікати й звертатися до них за порадами та рекомендаціями.

5. Дотримуватися режиму дня, звичних ритуалів, що допоможе дитині встановити зв’язок не лише з минулим, а взагалі з життям та безпекою.

6. Сприяти формуванню у дітей навичок безпечної поведінки, використовуючи рекомендовані онлайн матеріали та відео, підготовлені МОН, ДУ «Український інститут розвитку освіти», ЮНІСЕФ.

/Files/images/16.png

Також інформуємо, що відкрито дитячий онлайн-садок НУМО з відеозаняттями для дітей віком від 3 до 6 років (ЮНІСЕФ разом із МОН України). Всі випуски доступні до перегляду на YouTube-каналах МОН та ЮНІСЕФ і на платформі MEGOGO. Цей проєкт є платформою, на якій батьки та педагоги зможуть знайти розвивальні матеріали у відкритому доступі. Також для використання у роботі є корисними такі матеріали:
- поради з надання першої психологічної допомоги людям, які пережили кризову подію wym-1649320501395;
- поради від експертів ЮНІСЕФ «Як підтримати дітей у стресових ситуаціях» wym-1649320620362;
- інформаційний комікс для дітей «Поради від захисника України» wym-1649320709660;
- хрестоматія для дітей дошкільного віку “Моя країна – Україна” з національно-патріотичного виховання wym-1649320831124.
Матеріали для дітей дошкільного віку постійно оновлюються та поповнюються на сайті МОН.
/Files/images/7345.gif
Кiлькiсть переглядiв: 912

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.