/Files/images/16.png


/Files/images/Без названия (12).jpg

До уваги! З правилами поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів ви зможете ознайомитися за посиланням:

wym-1746611853114

/Files/images/16.png

ДО УВАГИ !

ПОРЯДОК

ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ Бориспільського ЗДО "Віночок" під час повітряної тривоги та

алгоритм дій його працівників

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ВІНОЧОК»

БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код ЄДРПОУ 41508733

НАКАЗ

28.08.2024 р. м. Бориспіль № 72–г

Про порядок організації роботи

закладу дошкільної освіти під

час повітряної тривоги

Відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 49 (зі змінами), листа МОН України «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» від 02.04.2022 №1/3845-22, листа МОН України від 25.04.2022 № 1/4428- 22, листа МОН України «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів» від 20.06.2023 №1/8820-23, листа МОН України «Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти» від 27.08.2024 № 1/15368-24, Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.01.2018 за № 100/31552 та у зв’язку з дією воєнного стану в Україні, введеного після широкомасштабного вторгнення РФ на територію України,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Алгоритм дій учасників освітнього процесу Бориспільського ЗДО «Віночок» за сигналами оповіщення «Увага всім» та «Повітряна тривога»(додаток 1).

2. Призначити Олену СУСПО, вихователя-методиста та Юлію МИКОЛАЄВСЬКУ, завідувача господарством, відповідальними за оповіщення, евакуацію учасників освітнього процесу, збереження майна та інші передбачені Алгоритмом дії, у разі надходження сигналів «Увага всім» та «Повітряна тривога».

3. Відповідальним особам Олені СУСПО, вихователю-методисту та Юлії МИКОЛАЄВСЬКІЙ, завідувачу господарством:

3.1.Ознайомити працівників з Алгоритмом дій учасників освітнього процесу Бориспільського ЗДО «Віночок» з сигналами оповіщення «Увага всім» та «Повітряна тривога»;

3.2.Контролювати виконання Алгоритму дій для учасників освітнього процесу під час оголошення сигналу повітряної тривоги;

3.3.У разі неспрацювання системи оповіщення сповіщають учасників освітнього процесу про надзвичайну ситуацію та евакуацію;

3.4.Повідомити про надзвичайну ситуацію, за наявності небезпеки (вибухи, пожежа внаслідок обстрілу) відповідні служби (ДСНС, поліція, швидка), керівника;

3.5.Організувати:

– евакуацію здобувачів освіти, працівників, батьків затвердженими шляхами евакуації, повідомити учасників освітнього процесу про найпростіше укриття;

– зустріч нарядів рятувальних служб;

– надати домедичну допомогу постраждалим;

– у разі припинення роботи та переміщення учасників освітнього процесу до найпростішого укриття, забезпечити відключення систем живлення, збереження матеріальних цінностей.

4. Комірнику:

4.1 Забезпечити заклад тижневим запасом продуктів для дітей (печиво, чай, енергетичні батончики тощо)

5. Всім працівникам неухильно дотримуватися Алгоритму дій при сигналі повітряної тривоги.

6.Вихователям:

6.1.До 01.10.2024 року оновити дані про контакти з батьками в «Плані реагування на надзвичайні ситуації вихователя закладу дошкільної освіти»

7. Відповідальним СУСПО О.М. та МИКОЛАЄВСЬКІЙ Ю.Ю. довести даний наказ працівникам до відома та під підпис.

8.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор Лариса ПАНКОВА

Додаток 1

до наказу директора

Бориспільського ЗДО «Віночок»

від 28.08.2024 року №72-г

Алгоритм дій для працівників Бориспільського закладу дошкільної освіти «Віночок» під час оголошення сигналу повітряної тривоги

Загальні положення:

1.Почувши сигнал «Повітряна тривога» всі працівники залишають робочі місця, закривають вхідні двері, вікна, виключають електроприбори та йдуть в укриття та перебувають там до офіційного повідомлення про завершення тривоги.

2. Допомагають одягати дітей:

- молодшої групи «Колосок»: старша медична сестра - Могильна Т.М., вчитель-логопед - Кудина С.М., машиніст з прання - Поліщук А.А., прибиральниця службових приміщень - Телятник О.В.

- молодшої групи «Соняшник»: інструктор з фізкультури - Дьоміна С.О., музичний керівник - Коломієць М.П., практичний психолог - Заблоцька І.В., каштелян - Лелека В.М.

Відповідальним за евакуацію:

1. У разі неспрацювання системи оповіщення сповіщати особисто учасників освітнього процесу про евакуацію.

2.Заходити першими в укриття, вмикати світло та оперативно перевіряти відсутність сторонніх предметів в укритті, після чого починати приймати дітей.

3. Після евакуації дітей перевірити всі приміщення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесу, після завершення перевірки прямувати до укриття.

Для вихователя:

1. Подає дітям сигнал про евакуацію; рахує дітей відповідно до списку.

2.Швидко одягає вихованців та організовує їх переміщення в укриття. Іде на початку колони і показує дітям напрям руху.

3.Бере із собою Журнал обліку щоденного відвідування дітьми та слідкує за тим, щоб кожна дитина взяла свій «тривожний рюкзак», який заздалегідь готують батьки.

4.З дітьми групи йде в укриття за визначеним маршрутом (мапою евакуації)

5. Слідкує, щоб група швидко та спокійно зайняла своє місце.

6. Вихователь ще раз перевіряє за списком наявність кожного вихованця,

заспокоює дітей та організовує дозвілля.

7.Заздалегідь продумує план роботи з дітьми в укритті та готує дидактичний матеріал, який відповідає віковим особливостям та який здатний стимулювати когнітивний, емоційно-ціннісний та діяльнісно-поведінковий розвиток дітей (дитячі книжечки, іграшки, настільні та дидактичні ігри, різні види театрів, набори для малювання та поробок з паперу, природного матеріалу тощо (це можна занести в укриття завчасно).

8.Повертається з дітьми до групового приміщення після завершення повітряної тривоги.

9.Перевіряє присутність кожної дитини згідно списку, її фізичний та емоційний стан, надає психологічну допомогу при потребі.

10. Якщо повітряна тривога триває довгий час, то організовує прийом дітьми перекусу (печиво тощо).

11. Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час денного сну будить, швидко одягає дітей і організовує швидкий рух до укриття.

12. Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час прогулянки, організовано веде дітей із майданчика в укриття.

Для помічника вихователя:

1.Негайно зачиняє усі вікна, вхідні двері, перекриває воду, вимикає світло та бойлер.

2.Допомагає вихователю одягнути дітей,

3.Йде до укриття в кінці колони дітей і слідкує, щоб ніхто не відстав, допомагає спустити вихованців в укриття.

4.Супроводжує дітей до туалетної кімнати в укритті.

5.Слідкує, щоб після відвідування туалетної кімнати, дитина помила руки з милом.

6. Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час денного сну, помічник вихователя допомагає будити дітей, одягати і супроводжувати до укриття.

7.Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час прогулянки, бере Журнал відвідування дітей групи та негайно йде до вихователя групи і допомагає йому відвести дітей в укриття.

8.Під час організації перекусу слідкує за тим, щоб кожна дитина помила руки.

Для практичного психолога:

1.Проводить в укритті освітню роботу з дітьми з наданням їм психолого-педагогічної підтримки у НС.

Для медичної сестри:

1. Переміщується до укриття разом з персоналом. Весь час перебування учасників освітнього процесу в укритті знаходиться у відведеному місці для швидкого надання медичної допомоги.

/Files/images/16.png

Шановні відвідувачі нашого сайту!


Закликаємо Вас дбати про належний протипожежний стан власних помешкань та дотримуватися правил пожежної безпеки.

З матеріалами щодо пожежної безпеки у побуті Ви зможете познайомитися у вкладенні, що розміщене внизу сторінки.

/Files/images/2019-7-22-listovka-pobut-2016l.jpg

Матеріали до Тижня безпеки дорожнього руху

wym-1699539615320

Алгоритм дії дитини під час ядерного вибуху

wym-1665144677007

/Files/images/515680364.gif

Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях (лист Міністерства освіти і науки України від 25.04.2022 №1/4428-22)

wym-1652181263003

/Files/images/IMG_5467.jpeg

Щодо здійснення заходів захисту вихованців під час освітнього процесу в умовах воєнного стану та надзвичайних ситуацій (додаток 2 до листа МОНУ від 02.04.2022 № 1/3845-22

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану» та статті 57-1 Закону України «Про освіту» здобувачам освіти, які в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану в Україні чи окремих її місцевостях, оголошених у встановленому порядку (особливий період) були вимушені змінити місце проживання (перебування), залишити робоче місце, місце навчання, незалежно від місця їх проживання (перебування) на час особливого періоду гарантується організація освітнього процесу в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для його учасників.

Забезпечення державних гарантій, визначених частиною першою цієї статті, створення безпечного освітнього середовища, організацію здобуття освіти, освітнього процесу в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) у межах своєї компетенції здійснюють:

органи виконавчої влади, органи військового командування, військові, військово-цивільні адміністрації та органи місцевого самоврядування, їх представники, посадові особи (керівники, голови, начальники), органи управління (структурні підрозділи) у сфері освіти;

заклади освіти, установи освіти, наукові установи, їх засновники;

громадські об’єднання, благодійні організації та фізичні особи, які здійснюють благодійну (волонтерську) діяльність.

З огляду на необхідність створення безпечного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти педагогічні та інші працівники таких закладів повинні бути готові до здійснення заходів щодо захисту учасників освітнього процесу, особливо вихованців, зокрема їх укриття у захисних спорудах цивільного захисту та евакуаційних заходів, а також неухильного дотримання алгоритму дій під час тривожної сирени.

Під час здійснення зазначених заходів керівники, педагогічні та інші працівники закладів дошкільної освіти керуються зокрема Кодексом цивільного захисту України.

Так, відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗУ), до завдань і обов’язків суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту зокрема належить:

здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту;

організація та здійснення під час виникнення надзвичайних ситуацій евакуаційних заходів;

проведення об’єктових тренувань і навчань з питань цивільного захисту.

Відповідно до статті 130 КЦЗУ суб’єктами господарювання розробляються та затверджуються план реагування на надзвичайні ситуації, а суб’єктами господарювання з чисельністю працюючого персоналу 50 осіб і менше - інструкція щодо дій персоналу суб’єкта господарювання у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій відповідно до Порядку розроблення планів діяльності єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 626.

Відповідно до статті 33 КЦЗУ рішення про проведення евакуації на об’єктовому рівні приймає керівник суб’єкта господарювання.

Відповідно до статті 32 КЦЗУ заклади дошкільної освіти, які не забезпечені власними захисними спорудами, для захисту від деяких факторів небезпеки, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій у мирний час, та дії засобів ураження в особливий період також використовуються споруди подвійного призначення та найпростіші укриття.

Споруда подвійного призначення – це наземна або підземна споруда, що може бути використана за основним функціональним призначенням і для захисту населення.

Найпростіше укриття – це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період.

Укриття в захисних спорудах інших підприємств можливе при невеликій віддаленості та завчасному укладанні відповідних договорів (враховується місткість споруди, тобто, спроможність укрити відповідну кількість людей, а також питання утримання тощо). Керівник закладу дошкільної освіти при визначенні місць укриття опрацьовує також маршрути руху до них. Звертаємо увагу, що окремих порядків погодження з ДСНС таких договорів та маршрутів руху під час евакуації не визначено.

Рекомендуємо керівникам закладів дошкільної освіти під час виконання обов’язків у сфері цивільного захисту використовувати орієнтовний План реагування на надзвичайні ситуації вихователя закладу дошкільної освіти, що додається (вкладення знаодиться внизу сторінки)

Галерея "БАТЬКИ, ЦЕ ПОТРІБНО ЗНАТИ !!!"

Галерея "ПОРАДИ ПРО БЕЗПЕКУ НА ДОРОЗІ"

Небезпечні знахідки мультфільм

ПАМ'ЯТКИ ІЗ ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

/Files/images/tijden_bezpeki/156685944_w640_h640_1215.2.png

Профілактики травматизму серед дітей дошкільного віку

Електробезпека

1. Не залишати дітей з увімкненими електроприладами (праска, телевізор,
настільна лампа, електрообігрівач, магнітофон, комп'ютер тощо).
/Files/images/tijden_bezpeki/TuOuflGL1w-big-reduce350.jpg
2. Не дозволяти дітям вмикати та вимикати електроприлади.
3. На розетки поставити заглушки.
4. Не вмикати в одну розетку більше ніж два електроприлади.
5. Не прикрашати новорічну ялинку одночасно електрогірляндами і «дощиком» із фольги: це може призвести до короткого замикання і пожежі.

Безпека користування газовими приладами

/Files/images/tijden_bezpeki/3405.jpg 1. Не залишати дітей наодинці з увімкненими газовими приладами.
2. Не дозволяти дітям торкатись до газових приладів, вмикати та вимикатиїх.
3. Не обігрівати приміщення за допомогою газової плити: це може призвести до отруєння продуктами згоряння. Найбільш чутливими до отрути є діти.

Пожежна безпека

1. Джерела вогню (сірники,запальнички та ін.) потрібно зберігати у недоступному для дітей місці.
2. Легкозаймисті речовини (спирт; рідини, що містять спирт; лаки; фарби; розчинники; бензин; олію та ін.) потрібно зберігати в недоступному для дітей місці./Files/images/tijden_bezpeki/detipozhar.jpg
3. Під час відпочинку на природі не потрібно розпалювати вогонь і дозволяти це робити дітям.
4. Не дозволяти дітям користуватись відкритим вогнем.
5. За потреби спалювання сміття робити за відсутності дітей.
6. Не курити в присутності дітей і не залишати недопалки.

Безпека в побуті

1. Загальні вимоги
1.1. Навчити дитину безпечних ігор. Не дозволяти проводити ігри,пов'язані зі схованками в шафах та інших предметах, що зачиняються, за занавісками та з пересуванням у темряві.
1.2. Якщо дитина має окрему кімнату, то всі її речі мають знаходитись на висоті піднятої руки. Слід стежити, щоб у дитини не було потреби діставатищось зі стільця чи табуретки. Над ліжком не повинні висіти ніякі предмети.
1.3. Лампи в електроприладах повинні бути повністю закриті плафонами.
1.4. Гострі, ріжучі, колючі і крихкі предмети повинні знаходитись у недоступному для дітей місці.
1.5. Особливу увагу потрібно звернути на зберігання ліків. Ліки повинні зберігатися в зачиненій шафі.
1.6. Іграшки не повинні бути небезпечними для дитини (лазерні іграшки, кулькові та водяні пістолети). Якщо іграшка розбирається, то її складові частини за розмірами повинні бути такими, що не вміщаються в рот, ніс, вухо. Перевірте іграшки щодо можливості розбивання (осколки можуть поранити дитину).
1.7. Із сумісними іграми з дітьми не використовуйте петарди.

Безпека на кухні

2.1. Столові прибори для дитини повинні бути такими, що не б'ються.
2.2. Обідній стіл та стілець повинні бути дібрані відповідно до росту дитини.
2.3. Над обіднім столом не повинні висіти полиці або окремі предмети кухонного обладнання.
2.4. Усі спеції, як сипкі так і рідкі, повинні зберігатись у недоступному для дитини місці./Files/images/tijden_bezpeki/image001111.jpg
2.5. Якщо виникла потреба користуватися виделкою і ножем, то їжу дитині повинні порізати дорослі.
2.6. Краї чашок та склянок не повинні мати тріщин і щербинок.
2.7. На плиті ручки сковорідок і носик чайника потрібно повернути до стіни.
2.8. Гарячу їжу необхідно розливати лише на столі, а не переносити тарілки з нею від плити до столу.
2.9. У присутності дитини бажано користуватися конфорками другого ряду.
2.10. Якщо дитина не дістає до крана з водою, то вона може користуватися змоченим рушником.
2.11. Двері кухні з боку коридору повинні закриватися на гачок, розміщений у третій частині зверху.

Безпека у ванній кімнаті


3.1. Для дитини слід мати дитячі мийні засоби. Мийні засоби, якими користуються дорослі, є шкідливими для дитини і повинні зберігатись в недоступному для неї місці.

3.2. Підлогу потрібно покривати не слизьким килимком.
3.3. Двері ванної кімнати повинні закриватись на гачок чи засув, розміщений у третій частині, зверху.
3.4. Не можна залишати дітей наодинці під час купання.
Безпека на балконі
4.1. Не можна залишати дітей на балконі.
4.2. Не можна дозволяти дітям проводити рухливі ігри на балконі
4.3. На балконі потрібно закрити щілини, через які можуть випадати дитячі іграшки.
4.4. У присутності дітей не можна нахилятися із балкона.
4.5. Балкон повинен закриватись із кімнати на гачок чи засув, розміщений у третій частині зверху.

Попередження травматизму під час відпочинку


5.1. Не залишайте дітей без нагляду.

5.2.Перевірте обладнання дитячого майданчика, щоб упевнитися у відсутності чинників, що можуть спричинити травмування. Особливо уважно обстежте пісок: у ньому можуть міститися скло та гострі металеві предмети.
5.3. Огляньте територію навколо будинку і перевірте наявність відкритих підвалів, каналізаційний люків, ям, електрощитів, недобудованих об'єктів, стоянок/Files/images/tijden_bezpeki/p64_1-1.jpg автотранспорту тощо.

Безпека дорожнього руху

1. Виконуйте правила дорожнього руху.
2. Проаналізуйте місце проживання на предмет оцінки інтенсивності дорожнього руху.
3. Дозволяйте старшим дітям самостійно переходити дорогу лише за повної відсутності руху: автотранспорту або велосипедистів.
4. Пам'ятайте, отруйні гази машин — небезпечні для дітей.

/Files/images/tijden_bezpeki/81.png

Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем

Шановні батьки!

Щоб не допустити пожежі необхідно виконувати наступні правила пожежної безпеки:

- зберігати сірники в місцях недоступних дітям;
- не дозволяти дітям розводити багаття;
- не дозволяти самостійно вмикати електронагрівальні прилади;
- не дозволяти користуватися газовими приладами;
- не допускати перегляд телепередач, користування комп’ютером за відсутності дорослих;
- не залишати малолітніх дітей без нагляду;
- не вмикати електроприлади з пошкодженим дротом чи струмоприймачем;
- не нагрівати лаки та фарби на відкритому вогні;
- не заставляти шляхи евакуації (лоджії, балкони, коридори);
- не зберігати на балконах легкозаймисті речовини (бензин, мастила, ацетон);
- не сушити речі над газовою плитою;
- не користуватися саморобними ялинковими гірляндами;
- не влаштовувати піротехнічні заходи з балкону та поряд з будівлею;
- не палити в ліжку.

Шановні батьки! Ставтеся негативно до дитячих ігор з вогнем! Роз’яснюйте, що їхні пустощі з вогнем можуть спричинити пожежу, загибель у вогні людей та знищення майна!

Шановні батьки! Своїм прикладом навчайте дітей суворому виконанню протипожежних вимог. Пам’ятайте, що приклад старших є для дітей кращим методом виховання.

При виникненні пожежі негайно викликайте пожежну охорону за телефоном «101».

Ви повинні знати про кожен крок вашої дитини, адже її життя знаходиться у ваших руках.

Шановні батьки, нехай життя посміхається щирою усмішкою вам та вашим родинам, а ваші діти тішать вас своїми вчинками та здобутками. Дітям бажаємо міцного здоров'я, гарного настрою, веселих друзів, цікавих мандрувань та безпечної допитливості.

/Files/images/tijden_bezpeki/31588515.jpg

/Files/images/16.png

/Files/images/image.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 3744

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.